Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor: Absolonová, Pavlína
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu vybrané společnosti. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na zpracování teoretických poznatků týkajících se problematiky marketingového mixu. Ve stručnosti je popsána i oblast marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Teoretická část bakalářské práce je určena jako podklad pro část praktickou. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti, dále je popsáno prostředí společnosti prostřednictvím PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření. Následně jsou všechny provedené analýzy shrnuty formou SWOT analýzy. V závěru jsou představeny návrhy vedoucí ke zlepšení postavení prvků marketingového mixu ve vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54938
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
absolonová_2024_dp.pdf 2.291Mb PDF Zobrazit/otevřít None
absolonová_2024_op.pdf 487.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
absolonová_2024_vp.pdf 800.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet