Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě |
Autor: |
Kývala, Ladislav
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje teoretický rámec, který má za cíl definovat klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy, zejména s ohledem na využití emocionálního apelu humoru. Tato část práce se zabývá konceptem humoru, jeho různými formami, vnímáním příjemcem reklamních sdělení s emocionálními apely a také přináší reflexi etických a právních aspektů této problematiky. V závěru teoretické části je věnována pozornost metodologii a formulaci výzkumných otázek, které se vážou k hlavnímu cíli diplomové práce. Druhá část práce se zaměřuje na praktický výzkum, který vychází z teoretických poznatků a používá jak kvalitativní, tak kvantitativní metody zkoumání. Tato část je realizována prostřednictvím obsahové analýzy dat a je doplněna o rešerši již provedených průzkumů v dané oblasti. Poslední část práce, nazvaná projektová část, vychází z teoretických základů a závěrů vyvozených z praktické analýzy. Zde jsou vypracována doporučení, která by měla být brána v úvahu při tvorbě a realizaci humoristických reklamních spotů. Tato doporučení jsou dále doplněna o vzorový scénář, ilustrující praktické využití navrhovaných postupů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54936
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet