Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci |
Autor: |
Pham, Thuy Hien
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá efektivním využitím trendu krátkých videí na vybraných sociálních platformách. Videa krátkého formátu každým dnem nabývají na popularitě, a přestože již v dnešní době existuje řada sociálních sítí, které tento typ obsahu podporuje, byly vybrány tři platformy, na které se práce zaměřuje, a to konkrétně TikTok, Instagram Reels a YouTube Shorts. Cílem práce je porovnat tyto tři platformy mezi sebou a zjistit, jak krátká videa právě na těchto platformách ovlivňují rozhodovací proces nákupního chování jejich uživatelů. Pro dosažení cíle jsou tyto platformy blíže představeny v teoretické části práce a následně zkoumány pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou analyzovány a interpretovány v praktické časti práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54933
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet