Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti |
Autor: |
Zavadil, Petr
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaměřuje na vytvoření brand manuálu v procesu rebrandingu firmy S WHG, s. r. o., která působí v projektovém a inženýrsko-dodavatelském odvětví. Cílem práce je zjistit názor zákazníků a vedení firmy na současnou komunikaci. Účelem práce je pak analyzovat společnost a její konkurenci, a na základě těchto dat společně s výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vytvořit doporučení a souhrn pravidel pro komunikaci firmy ve formě brand manuálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54888
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet