Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z |
| Autor: |
Šlachtová, Kristina
|
| Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
|
Abstrakt:
|
Hlavním tématem diplomové práce je míra vlivu socialních sítí při výběru pečující kosmetiky na generaci Z. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je marketing, spotřebitelské chování, média a objasňuje samotnou generaci Z a její chování. Praktická část se orientuje na zodpovězení výzkumných otázek pomocí výzkumu zaměřeného na rozhodování se generace Z při výběru této kosmetiky. Sleduje i její interagování s obsahem a chovaní se na socialních sítích u propagovaných příspěvků kosmetických značek. Na základě zjištěných poznatků je vyhotovena komunikační kampaň na socialních sítích u nové kosmetické značky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54829
|
|
Datum:
|
2024-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet