Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka |
Autor: |
Fridrichová, Adéla
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka. Nejprve byly v teoretické části zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, situační analýzy, marketingového výzkumu a současných trendů v marketingové komunikaci. Praktická část se dělí na část analytickou a projektovou. V analytické části, jejíž cílem je zlepšit marketingovou komunikaci firmy MýdLenka, jsou analyzováni vybraní konkurenti a vnější faktory, které na firmu působí. Součástí analytické části je marketingový výzkum. Výsledky analýz a marketingového výzkumu jsou podkladem pro projektovou část. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54764
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet