Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka
Autor: Fridrichová, Adéla
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka. Nejprve byly v teoretické části zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, situační analýzy, marketingového výzkumu a současných trendů v marketingové komunikaci. Praktická část se dělí na část analytickou a projektovou. V analytické části, jejíž cílem je zlepšit marketingovou komunikaci firmy MýdLenka, jsou analyzováni vybraní konkurenti a vnější faktory, které na firmu působí. Součástí analytické části je marketingový výzkum. Výsledky analýz a marketingového výzkumu jsou podkladem pro projektovou část. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54764
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fridrichová_2024_dp.pdf 8.669Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fridrichová_2024_op.docx 48.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fridrichová_2024_vp.docx 48.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet