Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o. |
Autor: |
Korčáková, Jana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu využití prvků CRM ve společnosti Ezop reklamní studio s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty literární prameny, které jsou zaměřeny na problematiku CRM. Analytická část představuje společnost Ezop a rozebírá současný stav řízení vztahů se zákazníky. Na základě zjištěných nedostatků jsou v projektové části navrženy prvky CRM, jejichž využití přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Na závěr práce jsou stanoveny náklady a rizika, jež s projektem souvisejí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5466
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8218
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet