Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.
Autor: Korčáková, Jana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem projektu využití prvků CRM ve společnosti Ezop reklamní studio s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty literární prameny, které jsou zaměřeny na problematiku CRM. Analytická část představuje společnost Ezop a rozebírá současný stav řízení vztahů se zákazníky. Na základě zjištěných nedostatků jsou v projektové části navrženy prvky CRM, jejichž využití přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Na závěr práce jsou stanoveny náklady a rizika, jež s projektem souvisejí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5466
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8218


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
korčáková_2008_dp.pdfZablokované 1.154Mb PDF Zobrazit/otevřít
korčáková_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
korčáková_2008_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet