Testování v herním průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Testování v herním průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Testování v herním průmyslu
Autor: Pohludka, Zdeněk
Vedoucí: Vogeltanz, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na problematiku testování v herním průmyslu. Teoretická část se věnuje softwarovému testování, hernímu průmyslu a specifickým aspektům herního testování. Následuje analýza životního cyklu herního vývoje, typy defektů a testovací techniky. Praktická část analyzuje testovací procesy ve společnosti NOXGames a SCS Software s.r.o. a implementuje různé testovací metodiky do vlastního projektu i známých her, včetně kombinatorického testování, testovacích vývojových diagramů a cleanroom testování. Závěrečná analýza řešení shrnuje poznatky z práce a vysvětluje která řešení se hodí do vybraného projektu a která nikoli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54660
Datum: 2023-11-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pohludka_2024_dp.pdf 13.96Mb PDF Zobrazit/otevřít None
prilohy.zip 1.036Gb application/zip Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet