Testování v herním průmyslu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Testování v herním průmyslu |
Autor: |
Pohludka, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku testování v herním průmyslu. Teoretická část se věnuje softwarovému testování, hernímu průmyslu a specifickým aspektům herního testování. Následuje analýza životního cyklu herního vývoje, typy defektů a testovací techniky. Praktická část analyzuje testovací procesy ve společnosti NOXGames a SCS Software s.r.o. a implementuje různé testovací metodiky do vlastního projektu i známých her, včetně kombinatorického testování, testovacích vývojových diagramů a cleanroom testování. Závěrečná analýza řešení shrnuje poznatky z práce a vysvětluje která řešení se hodí do vybraného projektu a která nikoli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54660
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet