Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality |
Autor: |
Bukový, Tomáš
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je převést již existující počítačovou aplikaci zabývající se vizualizací Zlína z pohledu třetí osoby, která byla vytvořena v rámci předcházející bakalářské práce, na interaktivní aplikaci virtuální reality. Aplikace bude umožňovat prohlížení aktuálních událostí a významných staveb dle jejich polohy zasazené do 3D modelu města. Program Blender byl použit pro úpravy modelu a výsledná aplikace byla vytvořena v programu Unreal Engine. Z Fakulty Aplikované informatiky byl pro testování aplikace zapůjčen headset pro virtuální realitu Meta Quest 1. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54652
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet