Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu
Autor: Nyulásziová, Zuzana
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením novej marketingovej stratégie pre podnik cestovného ruchu, ktorý bol stanovený pre podnik Lázně Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka. Teoretická časť je zameraná na cestovný ruch, vysvetlenie základných pojmov a významu cestovného ruchu, ako tak aj marketingu, marketingového mixu, stratégie, komunikácie a strategického plánovania a riadenia. Na konci teoretickej časti sú spomenuté ciele a východiská. Analytická časť diplomovej práce obsahuje predstavenie podniku, ich produkty a pobyty, analýzu súčasného stavu cestovného ruchu v regióne pôsobnosti podniku, analýzu súčasného stavu podniku pomocou SWOT analýzy, PEST analýzy a analýzy konkurencie. Zakončená je analýzou súčasnej marketingovej stratégie spoločnosti a výberom novej. Projektová časť sa skladá z charakteristiky, návrhu a zhodnotenia projektu ako aj z nákladovej, časovej a rizikovej analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54606
Datum: 2023-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podnikání ve službách cestovního ruchu


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nyulásziová_2023_dp.pdf 1.399Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nyulásziová_2023_op.docx 46.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nyulásziová_2023_vp.docx 48.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet