Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů |
Autor: |
Molnárová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Homolka, Lubor
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca je zameraná na zvýšenie predaja produktov firmy Svět plodů. Cieľom práce je spracovať poznatky z literárnych zdrojov, popísať a analyzovať pozíciu a situáciu firmy a produktu a na základe toho navrhnúť projekt zvýšenia predaja daného produktu, ktorý sa navyše podrobí časovej a rizikovej analýze. Na vyhodnotenie možných príčin som využila hlavne bow-tie, kvalitatívnu a kvantitatívnu analýzu, ktorá prebehla ako na zamestnancoch, tak zákazníkoch. Okrem toho sa projekt na produkt pozerá z rôznych uhlov pohľadu vďaka BCG matici či SWOT analýze. Pre vyhodnotenie boli použité štatistické analýzy, ako napríklad chi-square test. Sumarizované odporúčania, ako zmena cieľovej skupiny, segmentácia, zmena obalu, marketingovej stratégie či personalizovaného odkazu, by firme mohli pomôcť s podporou predaja daného produktu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54584
|
Datum:
|
2023-06-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet