Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů
Autor: Molnárová, Zuzana
Vedoucí: Homolka, Lubor
Abstrakt: Diplomová práca je zameraná na zvýšenie predaja produktov firmy Svět plodů. Cieľom práce je spracovať poznatky z literárnych zdrojov, popísať a analyzovať pozíciu a situáciu firmy a produktu a na základe toho navrhnúť projekt zvýšenia predaja daného produktu, ktorý sa navyše podrobí časovej a rizikovej analýze. Na vyhodnotenie možných príčin som využila hlavne bow-tie, kvalitatívnu a kvantitatívnu analýzu, ktorá prebehla ako na zamestnancoch, tak zákazníkoch. Okrem toho sa projekt na produkt pozerá z rôznych uhlov pohľadu vďaka BCG matici či SWOT analýze. Pre vyhodnotenie boli použité štatistické analýzy, ako napríklad chi-square test. Sumarizované odporúčania, ako zmena cieľovej skupiny, segmentácia, zmena obalu, marketingovej stratégie či personalizovaného odkazu, by firme mohli pomôcť s podporou predaja daného produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54584
Datum: 2023-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
molnárová_2023_dp.pdf 3.732Mb PDF Zobrazit/otevřít None
molnárová_2023_op.docx 48.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
molnárová_2023_vp.pdf 832.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet