[NEOBHÁJENO] Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Projekt marketingové komunikace značky Balakryl |
Autor: |
Krejčí, Tomáš
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky nátěrových hmot Balakryl. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a projekt marketingové komunikace. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti marketingu, marketingové komunikace a situační analýze. Praktická část analyzuje současný stav značky Balakryl a zaměřuje se na její marketingovou komunikaci a aktivitu konkurence. Na základě zjištění z praktické části je vypracován projekt marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Tento projekt pomůže organizaci zlepšit marketingovou komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54583
|
Datum:
|
2023-06-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet