Zefektivnění procesu tvorby edukačního programu pomocí metod Design Thinkingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zefektivnění procesu tvorby edukačního programu pomocí metod Design Thinkingu |
Autor: |
Janáková, Eliška
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá využitím metod a principů Design Thinkingu při vytváření doprovodného programu galerie G18 a zapojení specifické cílové skupiny do procesu navrhování. Hlavním cílem je provést workshop designového myšlení, který slouží jako nástroj pro výzkum pomocí metody pozorování a zároveň jako samostatný edukační program pro danou cílovou skupinu. Současně se tato práce snaží seznámit studenty střední školy s principy a metodami Design Thinkingu prostřednictvím edukativního workshopu. Práce se zaměřuje na zkoumání důvodů a faktorů ovlivňujících rozhodovací proces této specifické cílové skupiny a poskytuje vhled do problematiky nízké návštěvnosti galerie G18. Výsledkem práce budou doporučení pro zlepšení programů galerie a zvýšení zájmu cílové skupiny o její aktivity. Tato diplomová práce přispěje k pochopení a aplikaci Design Thinkingu ve vzdělávacích a kulturních kontextech a poskytne konkrétní strategie pro zefektivnění procesu tvorby edukačních programů a zlepšení návštěvnosti galerie G18. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54329
|
Datum:
|
2022-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Arts Management |
Studijní obor:
|
Arts Management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet