Gamifikace a její využití ve vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Gamifikace a její využití ve vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Autor: Dubinina, Anastasiia
Vedoucí: Sysala, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zabývá analýzou odborných studií na téma gamifikace ve vzdělávání a vytváří ucelený obraz o tomto tématu. Cílem práce je poskytnutí vědeckého a metodologického zdů-vodnění metodiky využití gamifikačních prvků ve vzdělávacím procesu. Teoretická část ana-lyzuje důležité a relevantní téma "Gamifikace vzdělávání". Jsou zde popsány definice gamifi-kace, historie, prvky gamifikace, výhody a nevýhody. Součástí práce je návod na sestavení vyučovací lekce s prvky gamifikace. Práce představuje, jaké aplikace a webové stránky lze použít pro tvoření lekcí s prvky gamifikace. V praktické části byla vytvořena hodina s gami-fikačními prvky pro střední školy. Jsou zde porovnány tradiční vyučovací hodina s hodinou s gamifikačními prvky. V neposlední řadě byla vytvořena webová stránka, na které mohou učitelé sdílet a stahovat šablony her.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54300
Datum: 2022-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dubinina_2023_dp.pdf 2.124Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dubinina_2023_op.pdf 385.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dubinina_2023_vp.pdf 139.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet