Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas |
| Autor: |
Lamlová, Petra
|
| Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
|
Abstrakt:
|
Práce přináší analýzu konkurenčního prostředí na trhu multikin v České republice. Popisuje aktuální stav na trhu, představuje provozovatele multikin a především se zaměřuje na nejnavštěvovanější multikina v České republice společnosti Palace Cinemas. Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací multikin Palace Cinemas a obhajoba volby event marketingu jako hlavní formy komunikace s návštěvníky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5422
|
|
Datum:
|
2008-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7507
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet