Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o |
Autor: |
Miklová, Tereza
|
Vedoucí: |
Svirak, Nikola
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Skládá se z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše zaměřené na marketing, marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové moderní trendy v marketingové komunikaci, situační analýzy a marketingový výzkum. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Na základě vypracovaných analýz a dotazníkového šetření byly navrženy doporučení pro zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54109
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet