Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19
Autor: Huynh Minh, Chien
Vedoucí: Kwarteng, Michael Adu
Abstrakt: Pandemie COVID-19 významně ovlivnila masérský průmysl po celém světě. Uzavření podniků a sociální distancování snížily poptávku po masážích. Masážní studia se musela zaměřit na budování silnější identity značky, aby udržela stávající zákazníky a přilákala nové. Tato bakalářská práce zkoumá strategie brandingu společnosti 7 Vitals Massage Studio během pandemie COVID-19. Studie identifikuje výzvy, kterým studio čelí, a zkoumá opatření a strategie značky, které překonávají tyto výzvy. Metodologie výzkumu zahrnuje kvantitativní a kvalitativní metody. Zákazníci 7 Vitals Massage Studio byli dotazováni na jejich vnímání a očekávání značky. Proběhly také rozhovory s manažerským týmem studia, které odhalily jejich strategie budování značky. Výsledky naznačují, že pandemie měla významný negativní dopad na příjmy 7 Vitals Massage Studio. Studio se však přizpůsobilo novým podmínkám a zavedlo bezpečnostní opatření. Zaměřilo se na virtuální konzultace a personalizované balíčky. Studie ukazuje, že strategie značky, jako je udržování konzistence ve zasílání zpráv o značce, poskytování služeb s přidanou hodnotou a využívání sociálních médií, pomohly vybudovat silnější identitu značky a zapojit zákazníky. Tato studie poskytuje cenné poznatky o strategiích značky 7 Vitals Massage Studio během pandemie COVID-19. Výsledky mohou sloužit jako příručka pro ostatní masážní studia a malé podniky, jak budovat silnější identitu značky a udržet loajalitu zákazníků v obtížných časech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54102
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
huynh minh_2023_dp.pdf 3.207Mb PDF Zobrazit/otevřít None
huynh minh_2023_op.pdf 200.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
huynh minh_2023_vp.docx 97.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet