Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Author: Pelcová, Karolina
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy doporučení na zlepšení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor včetně ohledu na ochranu životního prostředí. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na zpracování kritické literární rešerše v oblasti marketingové komunikační strategie a ekologického marketingu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. Součástí praktické části je i SWOT analýza firmy Sonnentor a vlastní dotazníkový výzkum. Na závěr práce jsou prezentované celkově 4 návrhy na doporučení zlepšení stávající marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54101
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pelcová_2023_dp.pdf 1.924Mb PDF View/Open None
pelcová_2023_op.docx 48.17Kb Unknown View/Open None
pelcová_2023_vp.pdf 215.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account