Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik |
Autor: |
Matýsek, Jiří
|
Vedoucí: |
Lejsal, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou PPC reklamy. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a jeho nástrojům, PPC systémům, PPC reklamním kampaním a způsobu jejich vyhodnocování. Praktická část analyzuje a srovnává reklamní systémy Google Ads a Seznam Sklik. V další části je představena firma, pro kterou je následně zpracován návrh reklamní kampaně v systému Google Ads a Seznam Sklik. Tento návrh je v poslední fázi podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54096
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet