Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor: König, Zdeněk
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou Marketingového mixu, který je představen na vybraném podniku. Cílem práce je navrhnout pro vybraný podnik doporučení, která povedou ke zlepšení současného marketingového mixu podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je teoretická a je zde uvedena všechna literatura, která je kritická pro vypracování druhé části práce. Druhá část této práce je praktická a snaží se analyzovat jednotlivé části marketingového mixu vybraného podniku. Analýza marketingového mixu je doplněna o situační analýzu a marketingový výzkum, jež zajistí komplexnější analýzu. Marketingový mix se v práci povedlo úspěšně analyzovat a na základě této analýzy byla navrhnuta doporučení pro jeho zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54094
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
könig_2023_dp.pdf 1.610Mb PDF Zobrazit/otevřít None
könig_2023_op.docx 49.35Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
könig_2023_vp.docx 49.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet