Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti |
Autor: |
König, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Fafílek, Michael
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou Marketingového mixu, který je představen na vybraném podniku. Cílem práce je navrhnout pro vybraný podnik doporučení, která povedou ke zlepšení současného marketingového mixu podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je teoretická a je zde uvedena všechna literatura, která je kritická pro vypracování druhé části práce. Druhá část této práce je praktická a snaží se analyzovat jednotlivé části marketingového mixu vybraného podniku. Analýza marketingového mixu je doplněna o situační analýzu a marketingový výzkum, jež zajistí komplexnější analýzu. Marketingový mix se v práci povedlo úspěšně analyzovat a na základě této analýzy byla navrhnuta doporučení pro jeho zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54094
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet