Technická specifika vývoje mobilních her
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Technická specifika vývoje mobilních her |
Autor: |
Chytil, Kamil
|
Vedoucí: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na technická specifika vývoje mobilních her v prostředí Unity. Teoretická část práce poskytuje informace o Unity, rozdílech ve vývoji mezi deskto-povými a mobilními zařízeními, optimalizaci hry a využití Unity Profileru pro měření výko-nu aplikace. V práci byly vytvořeny dva prototypy mobilní hry. První prototyp obsahoval neoptimalizované metody, zatímco druhý prototyp obsahoval tyto metody optimalizované. Prostřednictvím testování a měření výkonu pomocí Unity profileru byl zjištěn rozdíl výko-nu mezi oběma prototypy, přičemž druhý prototyp s optimalizovanými metodami dosáhl větší efektivity a lepšího výkonu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54064
|
Datum:
|
2022-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet