Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy |
Autor: |
Čevelová, Denisa
|
Vedoucí: |
Horáková, Monika
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na část mezinárodního marketingu související s marketingovou strategií vstupu na zahraniční trhy. Cílem práce je navrhnout vhodný zahraniční trh pro potenciální vstup podniku s nabídkou vybraných typů podlahové krytiny. Literární rešerše zpracovává poznatky o mezinárodním marketingu, marketingových strategiích a jednotlivých druhů marketingových analýz. V praktické části byla představena současná strategie firmy a dále byly provedeny analýzy PESTLE a SWOT. Tyto analýzy se zaměřily na určený rakouský a německý trh. Benchmarking a analýza potenciálních zákazníků byla podkladem pro vytvoření databáze potenciálních zákazníků. Výsledkem práce je zhodnocení dvou zahraničních trhů Rakouska a Německa, dle kterého se firma může rozhodnout, kam vstoupit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53990
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet