Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu |
Autor: |
Hlaváčová, Jana
|
Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují zákaznické chování na internetu. Cílem této práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele a zákazníky ovlivňují při nakupování na internetu. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se nakupování na internetu, nákupního chování, faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele a typy spotřebitelů z hlediska nákupního chování. Praktická část obsahuje kvantitativní analýzu tvořenou dotazníkovým šetřením a kvalitativní analýzu, kterou tvoří strukturované rozhovory se třemi zákaznickými typologiemi. Na základě získaných informací jsou na závěr uvedeny návrhy a doporučení pro internetové obchody. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53973
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet