Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka |
Autor: |
Hotová, Alžbeta
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov, v maloobchodnej predajni Čajovňa Alžbetka. Cieľom práce je zanalyzovať súčasný stav spokojnosti zákazníkov a odporučiť opatrenia pre zvýšenie ich spokojnosti. Analýza je zrealizovaná pomocou dotazníkového šetrenia. Prácu tvorí teoretická a praktická časť. Teoretická časť sa venuje vysvetlením základných pojmov, ktoré súvisia s danou problematikou. V praktickej časti je uvedená charakteristika spoločnosti, analýza marketingového mixu, dotazníkové šetrenie a podrobná SWOT analýza. Záver praktickej časti je zameraný na autorkin návrh riešení a odporúčaní, ktoré by mohli minimalizovať slabé stránky podniku, a tým zvýšiť spokojnosť ich zákazníkov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53972
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet