Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka
Autor: Hotová, Alžbeta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov, v maloobchodnej predajni Čajovňa Alžbetka. Cieľom práce je zanalyzovať súčasný stav spokojnosti zákazníkov a odporučiť opatrenia pre zvýšenie ich spokojnosti. Analýza je zrealizovaná pomocou dotazníkového šetrenia. Prácu tvorí teoretická a praktická časť. Teoretická časť sa venuje vysvetlením základných pojmov, ktoré súvisia s danou problematikou. V praktickej časti je uvedená charakteristika spoločnosti, analýza marketingového mixu, dotazníkové šetrenie a podrobná SWOT analýza. Záver praktickej časti je zameraný na autorkin návrh riešení a odporúčaní, ktoré by mohli minimalizovať slabé stránky podniku, a tým zvýšiť spokojnosť ich zákazníkov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53972
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hotová_2023_dp.pdf 2.797Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hotová_2023_op.docx 47.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hotová_2023_vp.pdf 134.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet