Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz |
Autor: |
Jurica, Samuel
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci nástrojů marketingu 4.0 ve firmě Martenz, která se specializuje na výrobu ovocné pálenky z malin. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu využití nástrojů marketingu 4.0 navrhnout doporučení pro zefektivnění využití těchto nástrojů. Teoretická část obsahuje kritickou literární rešerši zaměřenou na vývoj a aktuální stav marketingu, marketingový mix, PEST, SWOT a Porterova analýza, e-commerce a vztahy s odběrateli. Dále je zaměřena na koncepty marketingu 4.0, jeho vztah k průmyslu 4.0 a internetový marketing. V praktické části je provedena kvalitativní analýza využití nástrojů marketingu 4.0 ve vybrané společnosti. Na základě analýzy a poznatků z teoretické části jsou navrženy doporučení, která jsou podrobena rizikové, nákladové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53971
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet