Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz
Autor: Jurica, Samuel
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci nástrojů marketingu 4.0 ve firmě Martenz, která se specializuje na výrobu ovocné pálenky z malin. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu využití nástrojů marketingu 4.0 navrhnout doporučení pro zefektivnění využití těchto nástrojů. Teoretická část obsahuje kritickou literární rešerši zaměřenou na vývoj a aktuální stav marketingu, marketingový mix, PEST, SWOT a Porterova analýza, e-commerce a vztahy s odběrateli. Dále je zaměřena na koncepty marketingu 4.0, jeho vztah k průmyslu 4.0 a internetový marketing. V praktické části je provedena kvalitativní analýza využití nástrojů marketingu 4.0 ve vybrané společnosti. Na základě analýzy a poznatků z teoretické části jsou navrženy doporučení, která jsou podrobena rizikové, nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53971
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jurica_2023_dp.pdf 2.797Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jurica_2023_op.docx 48.21Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jurica_2023_vp.pdf 127.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet