An Analysis of Brand Perception of a Selected Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of Brand Perception of a Selected Company |
Autor: |
Theuerová, Alžběta
|
Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky z pozice zákazníka, protože je klíčovou součástí úspěchu značky. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení pojmů jako je značka, hodnota značky, vnímání značky, marketingová komunikace a další. Praktická část se skládá z představení vybrané společnosti a analýzy anonymního dotazníku zaměřeného na cílovou skupinu vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě analýzy výzkumu předloženy doporučení na zlepšení vnímání značky vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53947
|
Datum:
|
2022-11-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet