An Analysis of Brand Perception of a Selected Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of Brand Perception of a Selected Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of Brand Perception of a Selected Company
Autor: Theuerová, Alžběta
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky z pozice zákazníka, protože je klíčovou součástí úspěchu značky. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení pojmů jako je značka, hodnota značky, vnímání značky, marketingová komunikace a další. Praktická část se skládá z představení vybrané společnosti a analýzy anonymního dotazníku zaměřeného na cílovou skupinu vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě analýzy výzkumu předloženy doporučení na zlepšení vnímání značky vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53947
Datum: 2022-11-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
theuerová_2023_dp.pdf 2.393Mb PDF Zobrazit/otevřít None
theuerová_2023_op.doc 50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
theuerová_2023_vp.doc 52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet