Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity
Autor: Němeček, Martin
Vedoucí: Gazdoš, František
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce "Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity" se obecně zaměřuje na herní AI a dále na vzájemné porovnání konečného automatu a behavio-rálního stromu pro tvorbu herní AI. Teoretická část představuje základní principy herní AI pokračuje uvedením nejčastěji používaných algoritmů a metod. Dále následuje kapitola s podrobnějším popisem konečného automatu a behaviorálního stromu. V další části je pře-hled využití herní AI ve vybraných populárních hrách. Poslední kapitola teoretické části pak stručně představuje Unity engine a programovací jazyk C# dále použité v praktické části této práce. Ta se zabývá vytvořením ukázkového prostředí, dále vlastním návrhem a implementací konečného automatu a behaviorálního stromu, které jsou v poslední části prá-ce vzájemně porovnány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53944
Datum: 2022-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němeček_2023_dp.pdf 2.251Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němeček_2023_op.doc 292.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
němeček_2023_vp.pdf 213.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet