Vyprávění v RPG hrách s otevřeným světem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vyprávění v RPG hrách s otevřeným světem |
Autor: |
Štrobl, Ivan
|
Vedoucí: |
Gregor, Lukáš
|
Abstrakt:
|
Teoretická práce se věnuje problematice nelineárního vyprávění ve videohrách s otevřeným světem. Rozebírá historicko-teoretické pozadí ludologie, které podporuje model hráčova postoje k fikci, jenž je v této práci představen a který by mohl být brán v potaz v případě designu videohry a jejího scénáře. Zároveň se ohlíží za několika strategiemi implementace herního příběhu, které lze v takovém případě použít. Praktická část dokumentuje realizaci krátkometrážního animovaného filmu Alan. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53718
|
Datum:
|
2022-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Animovaná tvorba |
Studijní obor:
|
Animovaná tvorba |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet