Tvorba business modelu fitness centra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba business modelu fitness centra |
Autor: |
Jakub, Filip
|
Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření business modelu nového fitness centra v Novém Jičíně. Záměr tvorby tohoto business modelu vychází ze stále se zvyšujícího zájmu o zdravý životní styl, a z růstu významu volnočasových aktivit. Práce je složená z části teoretické, praktické a projektové. Podkladem pro vypracování modelu jsou analýzy prostředí PESTE, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT. Pro ověření hypotézy hodnoty je využito kvantitativního výzkumu. Návrh hodnotové nabídky je stanoven s pomocí nástroje Value Proposition Canvas, který pojímá profil zákazníka a hodnotovou mapu. V projektové části je zhotoven business model fitness centra reflektující zjištění získaná v analytické části včetně ekonomického a rizikového zhodnocení tohoto podnikání. Projektová část poskytuje informace potřebné při rozhodování o realizaci podnikání. Práce je souborem hypotéz autora a jejich ověření je možné pouze testem reality. Cíle práce bylo dosaženo a byla potvrzena domněnka tržní příležitosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53701
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet