Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu. |
Autor: |
Fojtík, Josef
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o využití filmového traileru v marketingové komunikaci filmového marketingu, respektive marketingové komunikaci zcela fiktivního filmu vytvořeného pro potřeby této práce. Teoretická část práce nejdříve obecně popisuje marketing a jeho čtyři základní proměnné, poté filmový marketing a také jeho odlišnosti. V praktické části práce je pozornost věnována už samotnému filmovému traileru a jeho obecným náležitostem a také mediálnímu prostředí vhodného k jeho umístění. Poté byl vytvořen projekt návrhu filmového traileru k fiktivnímu filmu a návrh jeho umístění do různých médií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5366
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
8202
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet