Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Autor: Volná, Eliška
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické části. Jejím cílem byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. V rámci této části byl proveden sběr primárních dat a informací formou mystery shoppingu, interview, zúčastněného pozorování a byly realizovány vybrané marketingové situační analýzy. Závěrem diplomové práce byly navrženy konkrétní akční plány vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53598
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
volná_2023_dp.pdf 2.286Mb PDF Zobrazit/otevřít None
volná_2023_op.docx 48.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
volná_2023_vp.docx 42.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet