Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. |
Autor: |
Volná, Eliška
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické části. Jejím cílem byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. V rámci této části byl proveden sběr primárních dat a informací formou mystery shoppingu, interview, zúčastněného pozorování a byly realizovány vybrané marketingové situační analýzy. Závěrem diplomové práce byly navrženy konkrétní akční plány vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53598
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet