Projekt zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti |
Autor: |
Véghová, Klára
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení současné nabídky propagačních předmětů vybrané společnosti. Jejím cílem bylo navrhnout nové reklamní předměty pro její stálé zákazníky a obchodní partnery. Diplomová práce byla složena ze tří častí. První část byla zaměřena na zpracování literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a také reklamních předmětů. Cílem praktické části byla analýza současné nabídky propagačních předmětů pro cílové skupiny. Podklady pro analýzu byly získány formou interview se zástupcem marketingového oddělení vybrané společnosti. Dále byla provedena analýza spokojenosti a potřeb cílových skupiny formou dotazníkového šetření. Výsledky analýzy sloužily pro tvorbu projektu, ve kterém byly navrženy nové propagační předměty. Součástí navrženého projektu byla i časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53597
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet