Valuace společnosti Amazon pomocí vybraných oceňovacích metod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Valuace společnosti Amazon pomocí vybraných oceňovacích metod |
Autor: |
Šrám, Marek
|
Vedoucí: |
Přílučíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je stanovení hodnoty společnosti Amazon.com, Inc. za využití vybraných oceňovacích metod. Literární rešerše definuje základní pojmy, představuje jednotlivé oceňovací metody a popisuje postup při valuaci podniku. Analytická část, jejíž náplní je představení společnosti i provedení strategické a finanční analýzy, je základem pro sestavení pětiletého finančního plánu, jenž se uplatní při aplikaci metody DCF v projektové části práce. Ta je zde hlavní metodou pro stanovení hodnoty podniku, její výsledky jsou ale porovnány i s doplňkovou metodou multiples. V závěru práce je nastíněn předpokládaný vývoj společnosti a na základě provedených analýz i odhadu vnitřní hodnoty akcie je vydáno investiční doporučení pro investory. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53586
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav financí a účetnictví |
Studijní obor:
|
Finance |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet