Projekt zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na vybrané sociální sítě ve společnosti Dudr Tools s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na vybrané sociální sítě ve společnosti Dudr Tools s.r.o. |
Autor: |
Ševčíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích ve společnosti Dudr Tools s.r.o. Teoretická část zpracovává literární rešerši, která je v souladu s vybraným tématem diplomové práce. Její teoretická východiska slouží ke zpracování praktické části, která je rozdělena do dvou oblastí. Na počátku proběhla analýza současného stavu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích vybrané společnosti a na základě zjištěných skutečností byla zpracována projektová část diplomové práce. Součástí projektové části je také časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53515
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet