Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Autor: |
Tomek, Šimon
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navržení projektu ve vybrané firmě. Projekt je zaměřen na využití sociálních sítí pro marketingové účely. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části je provedena literární rešerše definic a jednotlivých pojmů týkajících se digitálního marketingu a sociálních sítí. Jsou zde uvedeny i aktuální trendy v oblasti online marketingu. Praktická část se zaměřuje na bližší představení vybrané firmy, analýzu jejího současného stavu sociálních sítí a následné porovnání s konkurencí. Jsou zde obsažena i jednotlivá doporučení pro zlepšení chodu sociálních sítí. Hlavním výsledkem práce je projekt, který slouží ke zvýšení efektivity firmy prostřednictvím sociálních sítí. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53503
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet