Marketingová strategie Nemocnice Břeclav

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie Nemocnice Břeclav

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie Nemocnice Břeclav
Autor: Gacíková, Klára
Vedoucí: Slaný, Jaroslav
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie Nemocnice Břeclav. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie a objasněna specifika marketingu ve zdravotnictví. V praktické části je popsána situační analýza Nemocnice Břeclav, jejíž součástí je charakteristika makroprostředí, vnějšího a vnitřního prostředí, dále dotazníkové šetření, jehož se účastnila veřejnost, a rozhovory se zaměstnanci. Na základně analytické části je vypracován projekt na marketingovou strategií Nemocnice Břeclav. Předložen je návrh na založení marketingového oddělení, jež se bude podílet na marketingové strategií nemocnice, její tvorbě a dalším řízením. Projekt je analyzován z hlediska nákladů, času a rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53366
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gacíková_2023_dp.pdf 2.977Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gacíková_2023_op.docx 48.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gacíková_2023_vp.docx 48.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet