Marketingová strategie Nemocnice Břeclav
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie Nemocnice Břeclav |
Autor: |
Gacíková, Klára
|
Vedoucí: |
Slaný, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie Nemocnice Břeclav. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie a objasněna specifika marketingu ve zdravotnictví. V praktické části je popsána situační analýza Nemocnice Břeclav, jejíž součástí je charakteristika makroprostředí, vnějšího a vnitřního prostředí, dále dotazníkové šetření, jehož se účastnila veřejnost, a rozhovory se zaměstnanci. Na základně analytické části je vypracován projekt na marketingovou strategií Nemocnice Břeclav. Předložen je návrh na založení marketingového oddělení, jež se bude podílet na marketingové strategií nemocnice, její tvorbě a dalším řízením. Projekt je analyzován z hlediska nákladů, času a rizik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53366
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet