Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s. |
Autor: |
Czyžová, Renata
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu konceptu společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace pro společnost ETA a.s. Jejím cílem je vytvořit návrhy konkrétních společensky odpovědných aktivit, které povedou ke zlepšení vnímání společnosti jako odpovědné firmy. Cílem teoretické části bylo vytvořit rešerši dle vybrané literatury. Tato rešerše je zaměřena na pojmy společenské odpovědnosti, implementaci společenské odpovědnosti do organizace a následné vykazování CSR reportů. Praktická část navazuje analýzou současného stavu společnosti a následně implementuje poznatky zaznamenané v části teoretické. Praktická část navrhuje krok za krokem způsob implementace společenské odpovědnosti do společnosti ETA a.s. Následně byly vytvořeny konkrétní aktivity, jimž byly provedeny nákladové, časové a rizikové analýzy a tyto aktivity byly následně umístěny do celoroční ucelené koncepce. Pro různé aktivity byla vytvořena forma interní marketingové komunikace a následně také externí reporting. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53359
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet