Návrh rozšíření prodejní sítě vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh rozšíření prodejní sítě vybrané společnosti |
Autor: |
Hasalová, Adriana
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zpracování projektu, který povede k rozšíření prodejní sítě společnosti Vasky Trade s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí, a to na teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se problematiky maloobchodu, konkurence a strategického managementu. Tyto poznatky byly dále aplikovány v praktické části práce. Praktická část se skládá z analytické a projektové. V analytické části je nejprve představen podnik, popsán jeho současný stav a hlavní konkurenti. K analýze vnitřního prostředí byla použita analýza VRIO. Vnější prostředí bylo popsáno pomocí PESTE a Porterovy analýzy. Dílčí výsledky byly za pomoci SWOT analýzy shrnuty v matici. Následovala projektová část, kde na základě poznatků získaných z analýz byl vytvořen projekt vedoucí k rozšíření prodejní sítě podniku. Projekt byl podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53347
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Podnikání a ekonomika podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet