Diagnostické nástroje využívané učiteli mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Diagnostické nástroje využívané učiteli mateřských škol |
Autor: |
Vavrysová, Jitka
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá diagnostickými nástroji, jež jsou využívány učiteli mateřských škol. Práce má teoreticko-výzkumný charakter. Teoretická část práce je zaměřena na pedagogickou diagnostiku a proces diagnostikování. Vymezuje pojem pedagogická diagnostika a osvětluje jednotlivé typy, fáze či využívané diagnostické metody. U diagnostického procesu v předškolním vzdělávání přibližuje samotnou diagnostickou činnost učitele a zaměřuje se na konkrétní příklady diagnostických nástrojů, s nimiž mohou učitelé v prostředí mateřských škol pracovat. Cílem výzkumné části práce je zjištění, jaké diagnostické nástroje jsou učiteli mateřských škol využívány k zjišťování pokroků dětí předškolního věku. Výzkum je kvantitativně orientovaný a pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že učitelé mateřských škol pracují primárně při své diagnostické činnosti s nástroji jako je Diagnostika dítěte předškolního věku, dále vlastní nástroj, při jehož tvorbě se inspirovali odbornými zdroji a diagnostika iSophi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53262
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet