Reklamní soutěže
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní soutěže |
Autor: |
Balvínová, Kamila
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá problematikou reklamních soutěží. Popisuje reklamní trh v ČR v přelomovém období po roce 1989. Analyzuje specifika českého reklamního trhu, komplexu reklamních soutěží, velmi podrobně se zabývá soutěží Louskáček a porovnává tuto soutěž s obdobnými soutěžemi ve světě. V neposlední řadě sleduje vliv této soutěže na úroveň marketingových komunikací v ČR a image ČR v dané oblasti v Evropě. Součástí praktické části práce je analýza jednoho z vítězných děl soutěže Louskáček, návrh optimalizace stavu na poli reklamních soutěží a návrh kroků vedoucích k možnému zlepšení a zefektivnění tohoto segmentu soutěží v ČR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5325
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7494
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet