Digitální dovednosti učitelů mateřských škol při aplikaci digitálních technologií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální dovednosti učitelů mateřských škol při aplikaci digitálních technologií |
Autor: |
Řezníčková, Aneta
|
Vedoucí: |
Obonya, Juraj
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá digitálními dovednostmi učitelů mateřských škol při aplikaci digitálních technologií. Teoretická část je rozdělená do tří kapitol a každá z nich se věnuje jednomu z pojmů. V první kapitole je popsán aktér ve vzdělávání, mateřská škola a její dělení. Ve druhé kapitole se dozvíme o pojmu digitální gramotnost a digitální dovednost. Digitální technologie se staly součástí našich pracovních i osobních životů a pro správné využívání je zapotřebí digitální dovednost. Třetí kapitola se věnuje digitálním technologiím. V praktické části je popsána realizace výzkumu metodou dotazníku, kterého se zúčastnilo 104 respondentů. Cílem výzkumu je zhodnotit, jaké dovednosti mají učitelé mateřských škol při aplikaci digitálních technologií. Na základě výsledků dotazníkového šetření lze konstatovat, že učitelé využívají digitální technologie pro komunikaci s rodiči a tvorbu materiálů. Dále byly výsledky analyzovány dle jednotlivých digitálních technologií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53218
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet