Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách |
Autor: |
Datinská, Jitka
|
Vedoucí: |
Fenyková, Petra
|
Abstrakt:
|
Předkládaná bakalářská práce se věnuje pedagogickým strategiím učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole v kontextu tvorby přírodovědného učitelského portfolia. Teoretická část práce má za cíl vymezit teoretická východiska přírodovědného vzdělávání dětí předškolního věku s důrazem na koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání. Teoretická část byla východiskem pro zpracování aplikační části práce, ve které je navrženo přírodovědné učitelské portfolio. Na základě ověření učitelského portfolia třemi učitelkami z praxe byla realizována hloubková evaluace. V závěru práce je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53134
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet