Silné a slabé stránky začínajícího učitele mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Silné a slabé stránky začínajícího učitele mateřské školy |
Autor: |
Bieronski, Gabriela
|
Vedoucí: |
Tallová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínajících učitelů v mateřské škole a jejich silných a slabých stránek. Jejím cílem je lépe porozumět problematice uvádění začínajících učitelů do praxe. Vymezit silné a slabé stránky, které začínající učitelé vnímají ve vztahu k profesní připravenosti a profesní socializaci u vyučujících v mateřských školách. Teoretická část vymezuje pojmy učitel v MŠ, profesní příprava, role a kompetence učitelů, začínající učitel a jeho problémy a očekávání, podpora začínajících učitelů a shrnuje výsledky výzkumů silných a slabých stránek začínajících učitelů MŠ. Konkrétně bude zjišťováno, jaké jsou silné a slabé stránky, míra přínosu a jak probíhá proces adaptace prvních letech praxe. S ohledem na téma výzkumu byl formulován výzkumný problém. Na základě výzkumného problému byly formulovány výzkumné otázky, na které byla v rámci výzkumu hledána odpověď. Prostřednictvím výzkumných otázek je možné zúžit výzkumný problém a sledovat jednotlivé aspekty tématu výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53132
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet