Silné a slabé stránky začínajícího učitele mateřské školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Silné a slabé stránky začínajícího učitele mateřské školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Silné a slabé stránky začínajícího učitele mateřské školy
Autor: Bieronski, Gabriela
Vedoucí: Tallová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou začínajících učitelů v mateřské škole a jejich silných a slabých stránek. Jejím cílem je lépe porozumět problematice uvádění začínajících učitelů do praxe. Vymezit silné a slabé stránky, které začínající učitelé vnímají ve vztahu k profesní připravenosti a profesní socializaci u vyučujících v mateřských školách. Teoretická část vymezuje pojmy učitel v MŠ, profesní příprava, role a kompetence učitelů, začínající učitel a jeho problémy a očekávání, podpora začínajících učitelů a shrnuje výsledky výzkumů silných a slabých stránek začínajících učitelů MŠ. Konkrétně bude zjišťováno, jaké jsou silné a slabé stránky, míra přínosu a jak probíhá proces adaptace prvních letech praxe. S ohledem na téma výzkumu byl formulován výzkumný problém. Na základě výzkumného problému byly formulovány výzkumné otázky, na které byla v rámci výzkumu hledána odpověď. Prostřednictvím výzkumných otázek je možné zúžit výzkumný problém a sledovat jednotlivé aspekty tématu výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53132
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bieronski_2023_dp.pdf 5.362Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bieronski_2023_op.pdf 324.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
bieronski_2023_vp.docx 28.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet