Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

Show full item record

No preview available
Title: Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Author: Pifková, Petra
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace kulturní organizace, konkrétně tedy divadla. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které vystihují divadlo jako celek a dále pak popisuje základy marketingu v divadelní sféře a marketingovému mixu divadla obecně. V praktické části je představeno Národní divadlo moravskoslezské a jeho publikum. Je zde také popsání marketingový mix divadla, který je zaměřen právě na mladé jsou tyto otázky analyzovány, z čehož jsou následně zformulovány pro Národní divadlo moravskoslezské doporučení k upevnění značky u mladého diváka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53115
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pifková_2023_dp.pdf 3.688Mb PDF View/Open None
pifková_2023_op.jpg 1.721Mb JPEG image View/Open None
pifková_2023_vp.doc 102Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account