Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Show full item record
No preview available
Title:
|
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi |
Author: |
Pifková, Petra
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace kulturní organizace, konkrétně tedy divadla. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které vystihují divadlo jako celek a dále pak popisuje základy marketingu v divadelní sféře a marketingovému mixu divadla obecně. V praktické části je představeno Národní divadlo moravskoslezské a jeho publikum. Je zde také popsání marketingový mix divadla, který je zaměřen právě na mladé jsou tyto otázky analyzovány, z čehož jsou následně zformulovány pro Národní divadlo moravskoslezské doporučení k upevnění značky u mladého diváka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53115
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account