Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě |
Autor: |
Kalkus Kameníčková, Libuše
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem etického a efektivního využití emocí v současné reklamě s důrazem na apel strachu. Teoretická část práce se věnuje problematice teorie reklamy a druhům emocionálních apelů, přičemž se specificky zaměřuje na apel strachu v reklamě. V této části jsou popsány různé formy strachu a jejich efektivní využití v reklamě. Dále jsou zkoumány faktory ovlivňující spotřebitele, jejich vnímání a rovněž etická a právní stránka využití apelu strachu v reklamě. V praktické části práce jsou provedeny kvalitativní a kvantitativní analýzy reklamních sdělení, které se zaměřují na současný stav a zákazníkovu percepci. Jsou zde zjišťovány informace o tom, jak spotřebitelé vnímají reklamu využívající apel strachu a jaký je vliv této reklamy na jejich nákupní chování. V projektové části práce jsou navrženy konkrétní návrhy pro zlepšení a tvorbu reklamních kampaní, které se zaměřují na apel strachu. Tyto návrhy jsou založeny na výsledcích výzkumu a mají za cíl zvýšit efektivitu reklamních kampaní a zlepšit zákaznickou zkušenost s reklamou využívající apel strachu. Projektová část je doplněna o modelovou kampaň, která splňuje zjištěná etická a výkonnostní kritéria. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53108
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet