Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu |
Author: |
Jakubová, Veronika
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá zákaznickou loajalitou na průmyslových trzích. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z odborné literatury o spokojenosti a věrnosti zákazníků, budování vztahů se zákazníky a specificích této oblasti v B2B. Praktická část se věnuje charakteristice a analýze komunikačních nástrojů, které využívá česká technologická firma při komunikaci se svými zákazníky. Kvantitativním dotazováním byla zjišťována spokojenost zákazníků této firmy. V praktické části jsou také analyzována sekundární data sledující faktory zákaznické spokojenosti a loajality v B2B. Na základě těchto zjištění jsou v projektové části navrženy úpravy komunikační strategie zaměřené na posilování věrnosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53100
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account