Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Author: Jakubová, Veronika
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zabývá zákaznickou loajalitou na průmyslových trzích. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z odborné literatury o spokojenosti a věrnosti zákazníků, budování vztahů se zákazníky a specificích této oblasti v B2B. Praktická část se věnuje charakteristice a analýze komunikačních nástrojů, které využívá česká technologická firma při komunikaci se svými zákazníky. Kvantitativním dotazováním byla zjišťována spokojenost zákazníků této firmy. V praktické části jsou také analyzována sekundární data sledující faktory zákaznické spokojenosti a loajality v B2B. Na základě těchto zjištění jsou v projektové části navrženy úpravy komunikační strategie zaměřené na posilování věrnosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53100
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jakubová_2023_dp.pdf 1.846Mb PDF View/Open None
jakubová_2023_op.doc 233Kb Unknown View/Open None
jakubová_2023_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account