[NEOBHÁJENO] Efektivní využití humoru v televizní reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Efektivní využití humoru v televizní reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Efektivní využití humoru v televizní reklamě
Autor: Kývala, Ladislav
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce je složena ze tří jednotlivých celků. První celek zastupuje teoretická část, jejímž obsahem a cílem je definovat základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy se zacílením na emocionální apel humoru. Dále je zde objasněno, co je to humor, jaké jsou jeho druhy, percepce příjemce reklamního sdělení s apelem humoru, a etická a právní otázka této problematiky. Závěr teoretické části práce je věnován ustanovení metodiky a formulace výzkumných otázek vztahujících se k hlavnímu cíli diplomové práce. Druhým celkem je část praktická, která vychází z části teoretické a je složená z kvantitativní a kvalitativní metody zkoumání, realizované formou obsahové analýzy, následně elektronického dotazníku a Focus Group. V posledním celku - projektové části jsou pak na základě jak získaných teoretických poznatků, tak závěrů vyvozených v praktické části vyhotovena doporučení, která by neměla být opomenuta při tvorbě a realizaci humorného reklamního spotu. Toto doporučení je doplněno o vzorový scénář.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53098
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kývala_2023_dp.pdf 5.825Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kývala_2023_op.doc 119.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kývala_2023_vp.doc 100Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet