Vstup nové značky na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vstup nové značky na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vstup nové značky na český trh
Autor: Tomková, Sára
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na český trh. Teoretická část je věnována literární rešerši, která zahrnuje zkoumání a definování pojmů spjatých s tímto tématem. Věnuje se oblastím jako je značka, brand building, strategické analýzy a marketingový výzkum. Praktická část je započata krátkým představením firmy a následně obsahuje tři na sebe navazující části. První je realizovaná formou hloubkového rozhovoru se zakladateli firmy, dále je provedena SWOT analýza, PESTE analýza a také Porterova analýza pěti sil. Projektová část je ukončena dotazníkovým šetřením a následným shrnutím získaných poznatků. Provedené kroky byly koncipovány tak, aby ze zjištěných informací mohla čerpat projektová část zaměřená na definování komunikační strategie značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53094
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomková_2023_dp.pdf 1.709Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomková_2023_op.doc 118.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomková_2023_vp.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet