Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh |
| Autor: |
Zouad, Illias
|
| Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
|
Abstrakt:
|
Protože dochází k rostoucí oblibě online nakupovaní po celém světě, tato diplomová práce zkoumá potenciál online nákupu potravin v Maroku. Hlavním cílem práce je vytvořit návrh webové aplikace pro nákup potravin, která je zejména vhodná pro uspokojení požadavků a očekávání marockých zákazníků, s důrazem na supermarkety Carrefour jako subjekt projektu. Práce bude rozdělena do tří hlavních částí. Teoretické části, která zkoumá postoj zákazníků k nákupu potravin a elektronickému obchodování v Maroku. Výzkumné části, která zahrnuje průzkum provedený k otestování chování marockých zákazníků při nákupu potravin a v elektronickém obchodování, přičemž výsledky budou použity ve třetí část práce, kde bude diskutován návrh a vývoj aplikace. Projekt bude zahrnovat také testovací průzkum, který hodnotí uživatelskou zkušenost a shodu aplikace s cíli práce. Celkově tato studie přispívá k porozumění nakupovaní online a chování zákazníků v Maroku a poskytuje praktické řešení pro online odvětví nákupu potravin v zemi. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53092
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketing Communication |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet