Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Autor: Sammy, Olubukola Dona
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Sociální média poskytla tradičním marketérům nové možnosti, jak zpestřit svůj marketingový plán. Sociální média umožňují parasociální interakce mezi influencery a jejich následovníky, což ovlivňuje chování spotřebitelů. Před několika desetiletími dominovala marketingu tradiční média. Tyto tradiční marketingové metody jsou jen malou částí z mnoha způsobů, jakými dnes společnosti inzerují a propagují zboží. V důsledku toho je nyní efektivní využívání sociálních médií nezbytné pro vybudování a udržení konkurenční výhody po celém světě, včetně Nigérie, nejlidnatější africké země s více než 211 miliony obyvatel. Nigerijští spotřebitelé jsou díky rozmanitému etnickému původu v zemi dynamičtí. Nigerijské společnosti využívají influencer marketing, strategii sociálních médií, která využívá podporu celebrit a umístění produktu. Influenceři mají schopnost ovlivnit nákupní zvyklosti nebo jednání spotřebitelů, což je důvod, proč je důležité zkoumat, do jaké míry. Hlavním cílem této studie je prozkoumat, do jaké míry ovlivňují influenceři na sociálních sítích nigerijské spotřebitele při nákupu kosmetiky a kosmetických výrobků, a změřit, zda tento vliv převažuje nad pozitivní zkušeností, nebo zda se spotřebitelé setkali s nigerijskými influencery spíše negativně. Na základě výsledků tohoto výzkumu navrhneme účinná řešení, která mohou zlepšit uplatňování této marketingové strategie pro firmy, influencery a spotřebitele, aby se tento marketingový plán maximálně využil ku prospěchu všech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53091
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communication


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sammy_2023_dp.pdf 1.818Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sammy_2023_op.pdf 161.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
sammy_2023_vp.pdf 157.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet